ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.02.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Ploiesti
    ÎNSCRIS: 06.02.10
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    AUG-2009
    DURATA: 6 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 1-5 ani COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    20.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Un coşmar de 4 stele

    Ilustrație video-muzicală

    TIPĂREȘTE

    Am ales hotelul bazându-ne pe faptul că este renovat la 4*, am văzut ceva poze cu piscina şi ni s-a părut ok. Nu aveam nici o impresie de consultat pentru că eram primii care "luam ţeapă". Urmăream net-ul cu disperare si de la inceputul lunii iunie cand a fost inaugurat au început să apară "bucuriile" care să ne pregătească pentru ce va urma.

    La inaugurarea hotelului a participat ministrul turismului, d-na XX, ocazie cu care s-au blocat toate serviciile ce trebuiau să fie disponibile în ziua respectivă (spa, etc). Repet, toate acestea le-am găsit pe net, ce am îndurat noi urmează un pic mai tărziu. După inaugurare au început să apară tot mai des mesaje care reclamau blocări de lift, mâncare nu tocmai de 4*, AC defect, etc. Ne-am îmbărbătat şi am spus că impresiile sunt puse de ceva "fiţoşi" care au avut pretenţii prea mari sau ghinion. Şi am plecat.

    Am ajuns la hotel. Frumos, renovat, aspect exterior frumos, piscina mare cu un topogan de apă. La recepţie un tânăr puţin cam speriat şi şefa sa. Am urmat procedura de cazare, ni s-a dat cardul de la cameră şi hai să vedem camera. Prima impresie, curat. În baie marcaje care indicau că totul a fost curăţat şi dezinfectat. Ridicând capacul toaletei constatăm că prezintă urme de... materii fecale. Pe unde am umblat în fiecare an, soţia dezinfectează la începutul sejurului baia. Ne-am călcat pe nervi, nu am făcut scandal la recepţie, şi am făcut curat în baie. Hai la piscină. Frumos, baie, copilul super mulţumit. La întoarcerea în cameră hai să facem duş. Lăsăm să curgă apa cam 1/2 de oră şi ajunge la o temperatură cât de cât. Nu apucăm să ieşim bine din baie când apare un angajat al hotelului cu femeia de serviciu de pe palier care ne comunică faptul că "am inundat camera de sub noi". Se umpluse paharul pe prima zi şi m-am dus la recepţie unde m-am răcorit. Fără să impresionez prea mult pe cineva. "S-ar putea să fim nevoiţi să vă schimbăm camera". Nu ştiu ce-au făcut, dar nu am plecat din camera respectivă. Îi spuneam soţiei, glumind, că respectivii cred că au văzut cât de curat a făcut în baie şi mai doresc să mai cureţe alte 2-3 camere.

    A doua zi, primul mic dejun. Bufet suedez cu verificare la intrare la sânge. Mâncarea nu foarte proastă, dar nu variată. Aduceau la început 2 tipuri de mezeluri şi când se terminau completau cu cremvuşti sau cârnăciori prăjiţi. Untul servit era spriţat pe gheaţă, cel ambalat cred că era scump. Fructe? Un vis... doar pepene roşu şi galben. Sucuri? Un dozator din care am încercat în prima zi şi am renunţat. Deci... nu era de revenit la prânz. Am servit restul meselor în staţiune. Din balconul camerei aveam vedere către terasa restaurantului şi cronometram timpul de aşteptare al celor care aveau bilet cu toate mesele incluse sau care se aventurau să mănânce acolo. Toţi erau nemulţumiţi. Cam atât cu masa.

    Piscina. Acces pe bază de card care nu funcţiona. Nu ne-a deranjat prea tare. Apa curată, fără mizerii. Singura problemă era faptul că spre seară, după orele 18. 00, îşi făceau apariţie căteva grupuri de băieţi mai bronzaţi decât ceilalţi turişti, pesemne rude cu persoana de la intrarea la piscină (nu i-am văzut plătind niciodată, cred că aveau abonament!!! ). Faptul că veneau nu era o problemă dar se încingea câte o gălăgie şi nu întotdeaua pe tonuri civilizate. Turiştii preferau să plece din zona în care îşi făceau numărul băieţii (la topogan). La SPA, frumos. Totul nou, funcţional, şi nu aglomerat. Era să uit de vasul toaletei. Atenţie la greutate! Dacă depăşiţi un anumit număr de kilograme se "supără" şi "iese" din perete.

    Cam atât, dacă mai are cineva nevoie de date suplimentare, oricând la dispoziţie. care a fost concluzia sejurului? AFARĂ!!! Ai noştri nu ştiu să-şi păstreze clienţii. În fiecare an am mers pe litoralul românesc, iar în ultimii 3 ani, ieşeam dimineaţa cu maşina la Bulgari, la Balcik şi ne întoarceam seara. Super curat, super ospitalieri. Felicitări celui care a avut ideea acestui site, pentru că ne permite să ne informăm "pe bune". Se recunosc impresiile "aranjate" de către fiecare hotel în parte.

    Alegeri reuşite!


    [fb]
    ---
    Trimis de adio* in 06.02.10 19:01:21
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN. A mai fost în/la: Venus - Afodita (bun)
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1980 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adio*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1200 PMA (din 3 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterXY*
    [06.02.10 21:20:33]
    »

    nu prea are legatura cu zona melodia ce o propun eu; in schimb, versurile spun totul... daca e cineva contra, sa spuna!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCleopatra Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045018911361694 sec
    ecranul dvs: 1 x 1